Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 12:48 - Няколко причини да намразиш и жени и празници! Евентуално...
Автор: july26 Категория: Други   
Прочетен: 6389 Коментари: 36 Гласове:
1

Последна промяна: 22.12.2008 13:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




                           Все едно нещо се отвързва с наближаването на Коледа и Нова Година. Преди беше малко по -лесно, Дядо Мраз раздава каквото има за раздаване на 31 Декември и толкова.После малко екшън на Василовден и традиционно на Ивановден.Зер половин България или се казва Иван или има някой познат дето се казва Иван.
                           Сега обаче става страшно още в началото на Декември, а и навикнали вече на бая събиращи се празници през месеца май ни карат  да изпаднем във временно умопомрачение по темите " Подаръци за Коледа", " Подаръци за Нова Година", "Десет постни ястия за Коледната трапеза". Покрай тези основните гравитират и такива като " Как да спасим семейния и личния бюджет", " Как да не преядем или поне не още в първите дни на Коледа", " Как да избегнем срещи с роднини или поне да ги ограничим във времето". Разбира се, и темите, свързани с децата не са никак маловажни, но те донякъде са във тактически план и касаят поведението Ви в конкретна магазинна обстановка и как да спестим време, нерви и други нематериални активи и все пак да запазим достойнството си пред децата и околните.
                          В цялата тази обстановка жените, разбира се, играят основна роля. В ролята на майки или баби, или сестри и дъщери. Или любими или любовници. Няма значение в каква роля обаче те са главни подстрекатели, действащи лица, изпълнители или стоящи в дебела сянка, но със осезаемо присъствие и влияние най-вече. Любимото ми е припомнянето на коледната традиция и десетте постни манджи. Със съответните версии на майки, баби, сестри и дъщери или просто колежки. Сакън, ако не направим масата поне с десет такива манджи и Господ кой знае какво ще ни направи! После едно хитреене и един пазарлък следват всяка година, коя манджа за колко се брои и дали баклавата например не може да бъде отметната като поне три ястия, щото вътре и орехи  и брашно и захар има например! Обаче-Не!!! Не става, и като се занареждат по масата едни яденета и просто ми става зле! Така поне ден-два,щото е много и остава и после...ми няма да го хвърляме,я! Изяждаме си всичко,пием алка-зелцер междувременно и проучваме най-новото в областта на прекратяването на киселини в стомаха. А после се гледаме в огледалото,след или преди кантарчето да е споделило за калоричните натрупвания през въпросния период. И се чудим кой фитнес работи, за да повъзвърнем малко форма преди да сме се пръснали окончателно и дрехите безвъзвратно да са ни станали " бивши". Мдааа....
                       Та не е лесно да оцелееш и запазиш себе си в тези дни до Нова година, ама няма как да избягам където и да било. Нито работа мога да си намеря някаква, всичко живо почива и пазарува. Нито на ресторант примерно можеш да отидеш - или Коледни партита, или просто и те празнуват някъде. Пълен блокаж! И отвсякъде! Опитвам я да спя повече, за да не съм около масата, ама и там...ден-два, после и да спиш не можеш! Мани, мани..мъка, ти казвам! Или да се поразходя насам-натам, ама пак бързо омръзва! Бе няма спасение никакво! От ядене, вадене на пари от джобове и карти, на купуване на подаръци, на ходене и приемане на гости, предимно роднини! Още по-трудно е да запазиш хладнокръвие и самообладание, или поне за мен, след всичко това изсипало се върху мен изобилие от какви ли не " удоволствия" да усетя някак, че все пак празник някакъв е имало, а не надяждане и финансов маратон! И да не намразя всички жени наоколо си, спазващи стриктно традициите!
                         Сега се подготвям, най-вече психически, за следващите десетина дни! Почти съм готов, де! Дори съм и обръгнал донякъде! Ама...знае ли човек, та за всеки случай продължавам със самоподготовката. Каква е тя ли? Ами, индивидуална и освен това не гарантира крайния резултат,та мисля да не я споделям засега!
                          Хайде, Весели празници на всички! А след 01.01. 2009 ще броим пораженията и оцелелите! Въпреки че пилците се броят наесен..!
:))

 



Тагове:   празници,   намразиш,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - me
22.12.2008 13:03
Тъпо та чак дрънка. Сори братле, обаче ако ти имах психиката и виждането върху нещата да съм се гръмнал вече. Явно имаш кофти жена... Мойта не изпада в Коледно безумие, украсяваме с кеф заедно елхата, купуваме подаръци в определен бюджет. Пазарим се заедно за елхата на пазара, караме заедно и празниците и кръчмите. И почивката е пълна. Тъй че... вади си изводите.
цитирай
2. july26 - Започвам да ги вадя,благодаря ти за подтика към това!
22.12.2008 13:05
Дори и анонимен ти ме подтикна към дълбок размисъл!Ще помисля обаче за алтернатива на гръмването,някак е старомодно според мен...
Ако може...става ли?
:))
цитирай
3. анонимен - me
22.12.2008 13:10
Може, може. Перловската река също е добра алтернатива :D Това в рамките на шегата. Обаче по празниците наистина си изкарвам перфектно и все не ми стигат. И наздраве!
цитирай
4. july26 - Благодаря ти за което...сега някак взе да ми просветва
22.12.2008 13:13
и ще ми е по-лесно със всичките манджи на трапезата!:)))Само не каза...колко килограма си?! Щото ако не си наднормен,ще те помоля да споделиш как го правиш?
:))
цитирай
5. анонимен - me
22.12.2008 14:56
Ами 95 кила, 1.85 м. Мисля, че е добре. Сори, ще те разочаровам, качих последните 6 месеца 10 кила, пусти цигари, като ги спреш... Иначе фитнес 2 пъти седмично :) Надявм се това да доведе до допълнително просветление ;) Явно действа :D
цитирай
6. анонимен - възхитена
22.12.2008 15:11
ужасно при това и то от анонимния...и в кой фитнес ходим? :))))))
цитирай
7. july26 - Не бе,не е въпрос да ме или да не ме разочароваш
22.12.2008 15:16
Но...цялото това тъпчене и набиване на яденета като за последно,а после два пъти седмично във фитнеса...То верно,че важното е да сме в играта, ама да трупаш,за да сваляш после ..или обратното...Не си падам,аз съм по простите и чистите неща.Та и затова така говоря..иначе сме със сходни параметри,само дето цигарите отдааавна ги оставихме..
:)
цитирай
8. анонимен - възхитена
22.12.2008 15:24
този път от блога ти и от начина на писане....

их, да ви завиди човек, за цигарите де...

цитирай
9. july26 - Е сега вече се изчервих..!:)))
22.12.2008 15:30
А за цигарите..ами въпрос на желание и воля е, всеки би могъл! Стига да поиска,разбира се!
:))
цитирай
10. viki11 - До следващото летоброене! ...
22.12.2008 15:51
До следващото летоброене!

Много ми хареса. Особено това с преброяването на ястията. Голям проблем. И ме успокои. Господ все пак може би ще ни прости, ако ястията не са точната бройка, защото сме сметнали две за едно. Много ме тревожеше този проблем, наистина. Сега съм спокойна. Не бях се сетила, че Бог не е труден като нас.
Весели празници!
цитирай
11. анонимен - възхитена
22.12.2008 16:07
хич не се изчервявай, чета ти блога назад.....целия:)))
цитирай
12. benra - 10
22.12.2008 16:19
ли викаш.Хммм...Поправям те - трябва да са нечетни - 7, 9 или 12.Според свещените числа на древноюдейската Кабала-тинтири минтири.
Обаче и за много обичам да броя-примерно пълнените чушки с боб и тези с ориз са си две различни ястия.Така де-няма да се претоварваме
И това, че жените са виновни-протестирам, гнусна инсинуация!Традицията е виновна, мдааа.Както и големият апетит.:-)))
Готин протест!!!
цитирай
13. july26 - Добре де,чети си...не ми пречиш!:))
22.12.2008 16:29
Щом ти харесва...а за мен нещо за четене...няма ли?
:)
цитирай
14. july26 - Бен,никога не мога да ги запомня,знам само,че ми идват отгоре!
22.12.2008 16:31
И не че не е вкусно и тинтири-минтири,ама...без да искаме прекаляваме просто! Като невидели пазаруваме и задръстваме София, после що сме били дебели и закръглени!
И жените са виновни,кой друг?! Ти видяла ли си мъж виновен за нещо,освен че според жените мъжете са виновни за всичко?!
:))
цитирай
15. benra - да бе да -
22.12.2008 16:38
за вас важи вечната презумпция за невинност:-))А виновността няма доказване, особено по Коледа:-))
Ето-сега кризата, нали я използват като извинение за всичко.Примерно-много дупки по пътищата...кото сме в криза и други тинтири минтирита.Прибираш се и казваш-реших, тази Коледа ще е само с първо, второ и трето, защото сме в криза.Точка.Казах!Може и да тропнеш по масата, както и да подариш баклавата на съседи, които ти изглеждат възкльощави
Другия вариант-пийваш, хапваш и си казваш-от утре тръгвам на фитнес, плуване, танци, съчетани с диетата на Дюкан.
цитирай
16. july26 - Бе как така ще тропам по масата,бе?!
22.12.2008 16:43
Не съм таков чиляк аз!! Я не ме подстрекавай към такива крайности,моля!
А това с баклавата и кльощавите съседи просто не става в моя случай-аз съм най-кльощавия наоколо!
Другия вариант...става, то така и ще стане,в малко подобрена версия все пак!
:))
цитирай
17. анонимен - bravo
22.12.2008 18:15
поздравления
цитирай
18. анонимен - bravo
22.12.2008 18:16
поздравления
цитирай
19. blog4o - Жалко,
22.12.2008 20:08
но ми се струва, че гледаш празника от грешната позиция (или с грешната компания, ти си знаеш). Ще ти покажа друга гледна точка когато драсна по този повод.
цитирай
20. july26 - На мен пък ми се струва,че прекалено сериозно гледате
22.12.2008 20:20
на написаното! И опитвам да не давам квалификации за едно или друго! Нито ми е грешна компанията, нито празника! Може би ти си с грешното чувство за хумор?! Кой знае...А и не е толкова важно,нали е празник! Ха наздраве!
:)))
цитирай
21. july26 - 17 и 18...сигурно си един и същ май...
22.12.2008 20:21
За какво точно са поздравленията,че не ми стана ясно?!Ако обичаш,обясни...
:)
цитирай
22. blog4o - хехехех,
22.12.2008 22:10
сори за грешката (може да имам дефект на някое бушонче, знам ли) ;)))))) Та наздраве ;)
цитирай
23. анонимен - контра:))
22.12.2008 22:40
В нашият дом винаги се спазва традицията за бъдни вечер - не по-малко от 9 ястия и всичките постни. Не се брои 1 за 3. За човек като мен, който е "отявлено месоядно":))), не е най любимата вечер, но като цяло това е вечер на Семейството за всички нас, не толкова на трапезата. Същото важи и за Коледа. Както казва моя колежка: "Независимо че е Коледа, човек може да консумира умерено от всичко". Но като цяло не съм съгласна с автора/ката, че празниците не са веселба и се изчерпват само с плюскане и финансов крах, напротив - състояние на духа са.
Весела коледа на всички!
Redhead
цитирай
24. helios - Ех...july26,
23.12.2008 00:15
влез в ролята и на "преводач", та да разберем прекрасното чувство за хумор, с което е написан постинга!:) Бравос!:)
Весели празници!
цитирай
25. july26 - :))
23.12.2008 09:51
Добре де,всички я спазваме.И знам кое за какво и как се брои и не изчерпвам деня само с ядене и пазар. И още други много неща знам...
Айде пак Наздраве..!
И спирам да превеждам,който разбрал-разбрал!
:))
цитирай
26. lubopitstvo - :))))))))))))))))))))))))))...
23.12.2008 17:40
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))), а дано повече такива кахъри!!!
цитирай
27. анонимен - bravo
23.12.2008 17:56
поздравленията са за написането, хареса ми, всеки да си го разбира както иска, аз съм го разбрала за себе си и ме докосна по някакъв начин :) весели празници
цитирай
28. анонимен - :)
23.12.2008 19:05
Много е свежо и с чувство за хумор...И на всичкото отгоре си прав.Повечето пръвъртат...:)
Весели празници!!!
цитирай
29. july26 - Мдааа...благодаря,без твоето чувство за хумор обаче нямаше да разбереш и моето..:)
23.12.2008 19:13
А пък и съм прав на всичкото отгоре....и това да го чуеш от Дългото чорапче?!
Направо си е комплимент!!
:)))
цитирай
30. slancho - Весели празници Джу, нищо човешко ...
23.12.2008 20:20
Весели празници Джу,
нищо човешко не ни е чуждо,ако е писано да преядем,ще си носим кръста после:)))
цитирай
31. elfieta - Мноооого си прав с горенаписаното. ...
23.12.2008 21:36
Мноооого си прав с горенаписаното...така сме повечето българи. Празниците и аз не ги обичам особено, защото цял ден готвя, чистя и какво ли не, а накрая се нахраним културно като за последно и после...следва пак голямо чистене и миене...

За мен истинските празници не са тези, а онези, които сама си създам и изживея...
цитирай
32. bizcocho - http://www.youtube.com/watch?v=ihW56Xa3XGQ&feature=related
23.12.2008 23:15
да потанцуваме след ядене:)))))))та дано слегне малко:))))))
Весело настроение:)))))
цитирай
33. july26 - Уффффф.....преди малко се събудих и...
25.12.2008 10:24
Снощи все пак успяхме да не се поддадем докрай на " кулинарната вакханалия", както аз я наричам! Оцеляхме, с други думи! И кръстът, който носим, ще е малко по-лек!
:))
цитирай
34. july26 - Елфи...
25.12.2008 10:25
На твоето мнение съм,човек каквото сам си направи никой друг...И за лошо и за добро...
:)
цитирай
35. july26 - Еее...потанцувахме! Дори и по време на....
25.12.2008 10:27
Изрових един диск с хитовете на Тодор Колев, отдавна не го бях слушал...и се накефих максимално!
Сто кила ракия давам...! И подобни...!
Абе хубаво си е на Коледа все пак..!
:))
цитирай
36. malkiatprintz - Християн-хедонизъм :):):)
29.12.2008 00:09
Хехехех... :):):) Абсолютно точно си обрисувал лудницата по Коледно-Новогодишната истерия :):):) Тичане, магазини, лудница, подаръци, пари, чистене, готвене, софри, пак чистене... ааа... какво празнувахме? :):):) Наскоро ми хрумна терминът "християн-хедонисти" :):):)
Честито Рождество и весело (и мъдро) посрещане на Новата година :):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987048
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол