Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2009 08:44 - Боклукът в нас и кво да го правим?
Автор: july26 Категория: Други   
Прочетен: 5876 Коментари: 37 Гласове:
0

Последна промяна: 16.03.2009 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          


                                             Писането може и работа да е, и хоби също. Може да си мислиш,че ти се удава или че ти харесва да го правиш. И че и на другите им харесва това написаното освен на теб. Може и наистина добре да пишеш и  хем да казваш нещо, хем да го правиш добре и разбираемо  за останалите. Да имаш кауза или просто ценни мисли за споделяне, изложени добре. Чувства напиращи в теб да опишеш или случка, станала някъде до теб. Всичко може да  бъде описано, дори и най-безинтересното може да е ценно за някого.
                            Може и да си поръчков " драскач" , такива са доста като че ли и тук, в това пространство. Може да те избива на поезия или на политика. Може просто да искаш да напомниш на света , че те има, защото друг нямаш или не ти е останал. Може и да си самотен, изоставен, преживял нещо разтърсващо те и напиращо да излезе навън. Може само да ти е интересно можеш ли го и това нещо писането и да се забавляваш.
                             Всичко е възможно и допустимо, поне така е прието последните години. И все пак трябва да е в граници някакви. Да си отговорен към четящите те, независимо дали го правиш професионално или като хоби. Да не бълваш боклук и никому ненужни, дори и на теб самия, писания ей така просто, опитвайки да занимаваш света със себе си.  Че и така боклукът около нас ни затрупва, а по-лесното е да не го правиш вместо да разчиташ някой да го разчиства и изнася нанякъде. Е, остава винаги въпросът " Що е то боклукът и можем ли да спрем да го бълваме?", като по-често се заглеждаме в " кофата " на съседа, отколкото нашата собствена. По стар български обичай...
                              Та думата ми е да поразчистим душите си и писанията си от боклук, пролет иде! Без да го изхвърляме обаче  непременно в места като това тук. Или поне само на определените за целта  и добре пакетиран и разделно събран! Че се вмирисахме вече, дори и тук...


Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. princesss - Аз за пореден път ще кажа, че всеки ...
16.03.2009 08:58
Аз за пореден път ще кажа, че всеки има правото да пише каквото си иска.А на който не му харесва, може да не чете.
Нали така, July? :)
цитирай
2. bambola - :)
16.03.2009 09:12
така де толеранция му е майката :) самоконтролът не е лошо качество, ама всеки според собствените си критерии и нали знаеш, по вкусовете се разделяме :)
А има хора които страдат от пролетта, заради алергиите,ама си траят :)
Приятна зимна седмица, поне до петък :)

цитирай
3. july26 - Все пак, отвреме-навреме е хубаво да поразчистваме душите си!
16.03.2009 09:28
И да изхвърляме някъде, без да пречим на останалите по възможност! Иначе излиза,че аз ще си изхвърлям отпадъците, пък който не му се гледа- да не гледа?!
Не мисля,че е точно така...
цитирай
4. july26 - И толеранция, и самоконтрол е нужно!
16.03.2009 09:31
И като си представиш колко простотия има на този свят..не те ли оцапва все пак, колкото и да се правиш,че нея виждаш? И като не й обръщаш внимание,не става ли още по-нагла и натрапчива,мм?
И мерси за зимната седмица, аз мислех да поремонтирам отвън и определено ми е нужно Слънце! Направи нещо по въпроса,моля!!
:)
цитирай
5. bambola - xaxaxaxaxaxa
16.03.2009 09:44
за цапането цапа и смърди което е още по-гадно, но кой е застрахован ? и не че не я виждам, гледам я право в очите и си тренирам автоконтролът, защото които е безгрешен, пръв да хвърли камъка...ама няма да съм аз. разбрах те и знам за какво говориш и съм съгласна с позата ти, но нали и не малко гении се родиха от пепелта и сред отричане..абе прекалено сложно е да го сложим в кубове по цветове и да го отместим , щото всъщност това се прави с боклука, смяна на мястото..:)
цитирай
6. allbi - ха то това определение за боклук е...
16.03.2009 09:44
на много хора моите стихчета за любов, пролет,
докосване на телата, сетвата, душата...
са им боклук и яко се мъчат да ме изринат от тука
и аз тъкмо се вържа и някой хоп сакън недей кой ще ни прави шерено...
та моя си поговорка "РАЗНИ ХОРА РАЗНИ ОТКАЧАЛИ" и боклуци с чували ...
цитирай
7. july26 - Бамб, тренираш ,тренираш, пък ти писне после!
16.03.2009 09:51
И не хвърлям камъни, споделям си и разсъждавам! Така и аз сигурно цапам, ама...нали всеки има правото да си говори каквото му хрумне!
Та...самоконтролирай се!
:))
цитирай
8. july26 - Алби,кво да ти кажа...
16.03.2009 09:54
Поговорката ти ми хареса...
:)))
цитирай
9. benra - july,
16.03.2009 09:55
има един малък проблем-самооценката. Много рядко човек поглежда написаното и казва-яяя,какъв боклук съм сътворил...
цитирай
10. анонимен - Това е пост специално написан, за да бъде препоръчан!
16.03.2009 09:57
Затова си сменил и заглавието, да е по-интругуващо, предното беше безлично. Защо си такъв демагог? Едва ли ти пука за боклука, единственото което те интересува е да ти се четат премъдростите и ти да се мъдриш на първа. За да си ласкаеш егото. Защо мислиш, че тук всички са толкова тъпи и ти се връзват на номерата? За боклука се бил загрижил!
Принцесата е права - не чети чуждия боклук, а ако си толкова загрижен за екоравновесието престани да произвеждаш собствен! :)
цитирай
11. july26 - Ми той всъщност е най-големият проблем!
16.03.2009 09:58
Другият е нивото на търпимост от останалите! Не че имат особено голям избор!
И мисля и да не споменавам за ББ и неговият боклук,ще опитам да си остана в сферата на " писаният боклук "само. Ще опитам обаче...
:))
цитирай
12. benra - анонимен 10,
16.03.2009 10:02
по тая логика-като ти падне пликче с боклук на главата просто разтръскай рамене и продължи...
цитирай
13. july26 - Анонимен, я се покажи,моля!
16.03.2009 10:04
Иначе ще кажа,че ти си боклук и цапаш!
А теб на какво точно те е яд? Да си чувал за работно заглавие, което след това не ти харесва и се сменя?А и какво лошо да има повече интрига в заглавието, на теб пречи ли ти?
Всъщност, не ме интересува...
цитирай
14. july26 - Благодаря,Бен!
16.03.2009 10:05
:)
цитирай
15. benra - july,
16.03.2009 10:10
всъщност това е онагледяване на идеята ти за боклука.
Много душевен и духовен боклук сме събрали и явно в един момент неистово ни се приисква да се освободим от него. Защото, в крайна сметка - кой обича да се товари с боклук?
цитирай
16. анонимен - Значи съм прав, щом беснееш толкова :)
16.03.2009 10:14
Браво на дамата, готова да те защити, въпреки че не разбирам защо се рови в твоя боклук.
Всъщност и мен не ме интересува ... :)
цитирай
17. princesss - Извинявайте дружинка, но аз пак ще ...
16.03.2009 10:15
Извинявайте дружинка, но аз пак ще кажа, че всеки има право да е това, което е.Да критикуваш някой за това, което пише е същото все едно да го критикуваш за същността му, за чувствата му, за мислите му, за нещата които го вълнуват.
July,ако на теб нещо написано ти се струва боклук, това съвсем не означава, че на друг няма да му хареса.Критериите и идеалите са различни, точно колкото сме различни хората.И никой няма право да критикува другия.
(Без да ми се разсърдваш сега, july.Това, че не сме на едно мнение, не означава, че вече не си ми другарче :))) )
цитирай
18. july26 - Не смятам ,че беснея,но щом ти харесва да мислиш така...
16.03.2009 10:32
Жив и здрав...! Радвай се на" градивността" си!
Ти обаче не пожела да се покажеш...защо?
цитирай
19. july26 - Бен, точно така е ,съгласен..
16.03.2009 10:33
Ама все пак има си начини за всичко.И места...
цитирай
20. july26 - Ами, ще се сърдя!
16.03.2009 10:35
Права си, но не пречи и да си разсъждавам по въпроса! Иначе това за различните критерии всъщност е и най-големия въпрос! И всъщност това е въпроса! Как обаче се формират критериите и как може да им се влияе е една още по-голяма тема!
:)
цитирай
21. benra - много
16.03.2009 14:04
трудно е да се намери някакъв унифициран критерий.Хора разни, вкусове-разни
Пък и нали знаеш-едно е чувството, с което понякога се пише дадено нещо, друго-с което се чете
цитирай
22. july26 - Така е ,Бен!
16.03.2009 14:22
Ти май знаеш даже повече от мен!
:))
цитирай
23. анонимен - анка 10 - Щом настояваш да продължим разговора ...
16.03.2009 14:52
Всъщност заради моя коментар се озова в най-коментираните постове, каквато е и една от целите ти сигурно - поне 7-8 от останалите коментари се навързаха след моя като свински черва ... :)
Не се показвам, защото няма нужда и без това съм в чужбина. Но с теб се познаваме от миналото лято. Ако си спомняш досаждаше ми с най-различни предложения, въпреки, че си по-стар от баща ми. Но може и да не си спомняш, предполагам не съм била единствената девойка тук, към която си проявявал интерес. Дори и да отречеш сега пред всички и да кажеш, че си измислям и двамата знаем, че е вярно.
Нямаше да го кажа тук, ако не ме беше предизвикал. По-добре следващият път когато разсъждаваш за боклуци, просто да се погледнеш в огледалото...
цитирай
24. july26 - :)))))
16.03.2009 15:09
Откога задяването на девойки прави мъжете боклуци?А и действително не си спомням за теб,което значи,че и да е било така,както казваш,не си е заслужавало да го правя.Не че съжалявам...:)))
А колко стар е баща ти,мм? Аз колко стар съм всъщност-нещо,което и двамата знаем,че е вярно?Мм..?
А, и да те попитам още нещо-да не мислиш,че бащите не си падат по нечии майки или девойки? Да не би да са евнуси?
Сега всъщност ще попаднеш в най-гледаното време,мм?Нещо,което очевидно не ти се е удавало,оттук или от чужбина? Кйефиш ли са?
Погледнах се в отледалото и видях нещо, ти ли си това?
:))))
цитирай
25. benra - хммм
16.03.2009 15:15
първото,което искам да кажа,че тук има някаква параноя относно първа страница, популярност, коментирани постове и т.н.
което що се отнася до анонимния може да рече само едно - популярността не му е безразлична
Второ-явно има и още някаква параноя...
July, ама моля ти се-защо не ме задяваш!!!!!????Вероятно, защото не съм девойка?!!
Много съм засегната начи
Може би трябва да бъда сериозна.Даааа
ТА..тогава ще кажа - когато някой упреква някого за нещо не е зле да каже-а бе,шшш,аз съм еди коя си.МИналата година ми викаше,че имам хубаво дупе, а това не е вярно.
Или нещо от сорта
цитирай
26. july26 - Бени, усещаш ли накъде ще продължи" разговора" с въпросната госпойца?
16.03.2009 15:22
Благодаря ти за подкрепата все пак най-напред!
Дали няма да забълва торбички втора употреба и счупени бутилки? И няма да ме обвини в хиляди грехове?
Да видим...:)))
цитирай
27. анонимен - Колкото и усмивки да слагаш хуморът ти не струва ...
16.03.2009 15:24
Много се насилваш да се смееш ... давай по-кротко, ще бъдеш по-убедителен ...
Може и някоя жалостива дама да ти се притече на помощ, както преди ...
В огледалото няма как да ме видиш, затова е огледало, можеш да видиш само собствената ти ядна гримаса ... А защо се оправдаваш, ако не съм права? И ти си сега в най-гледаното време благодарение на мен, а не на умния ти пост.
Всъщност това е подаръкът ми, защото не съм злопаметна :)
Жив и здрав! :)
цитирай
28. july26 - :)))
16.03.2009 15:34
Не се насилвам, отвътре ми идва.То бива простотия,ама досега почти не ми се беше случвало...Ще те оставя тук малко, без да трия глупостите ти за известно време. Освен ако не решиш да си ги изтриеш. А после ще изхвърля кофата с боклука направо в камината, за по-сигурно!
цитирай
29. benra - до анонимната-
16.03.2009 15:34
не знам дали тук е мястото за изясняване на лични случили се или неслучили се взаимоотношения.
Това е един от малкото блогове, в които напоследък се дискутират някакви общовалидни житейски теми. Всъщност...дискутират? хммм...може и да съм в грешка предвид завоя, който направи настоящата.
А...сетих се и още нещо - да приемем,че авторът наистина някога е проявил интерес към Вас - какво лошо има? Може би сте му се сторила интересна, интригуваща...всъщност лошото е,когато изглеждате безинтересна, неинтригуваща...
цитирай
30. анонимен - Нищо глупаво не съм написала
16.03.2009 15:58
Това че не ти изнася е съвсем отделен въпрос. Дамата наистина много сърцато те защитава, въпреки че не виждам какво и влиза в работата.
Спокойно можеш да ми изтриеш коментарите и свързаните с тях, но има опасност да изчезнеш от прайм-тайма. Стиска ли ти? :)
цитирай
31. july26 - Не само тази, доста други дами биха могли да го направят!:)))
16.03.2009 16:05
И ще ги изтрия, нали ти обещах, малко по-късно, да се налюбувам първо на прайм-тайма, и после.Че без теб никога не бих бил признат! А и повече хора да ти видят темите и акъла,може и да им е интересно...
:))))
цитирай
32. krotalka - Изтриването е най-лесното нещо.
16.03.2009 16:13
Нека повече хора прочетат постинга и се замислят!
цитирай
33. benra - анонимен,
16.03.2009 16:16
недоумявам защо ги пишете след като очаквате да бъдат изтрити.
И аз не защитавам никого, не мисля че защита е необходима.
Говорим си за боклука в общуването. А какво е боклук?Това е нещо отпадъчно, ненужно, нещо, което пречи, което тежи...
Вие как мислите - трябва ли човек да си пуска душевната хартийка когато и където му падне?
цитирай
34. анонимен - Мислех да приключа с темата, но стана много забавно :)
16.03.2009 16:52
benra, защо след като не е необходима защита си изписала към десетина реплики по моя коментар? Остави човека да се оправя без адвокат, голямо момче е ... не е необходимо да го дундуркаш ...
Нека си се любува на прайм-тайма, негово право си е :)
Продължете си дискусията без мен, отегчих се вече, повтаряте едно и също както обикновено :)
цитирай
35. benra - анонимен,
16.03.2009 17:07
просто се опитвах да върна дискусията там, откъдето започна, за да не се превърне тази тема в поредната джафканица.
Още повече, че тук, повтарям го, е едно от малкото места, в които са се водили смислени разговори, без да се структурира върху лични нападки и някакви извънкадърни отношения.
Темата за вътрешния боклук е наистина интересна и аз много съжалявам, че както много други теми , беше изтикана в ъгъла. Очаквах да си говорим за критерии, за това кой какво и как очаква...ей такива неща
цитирай
36. slancho - Ако периодично не правим това за ...
16.03.2009 17:11
Ако периодично не правим това за което Джу говори,как ще съхраним способността си да виждаме,създаваме и оценяме истински стойностното?Не разбирам смисъла на тези атаки срещу поста
цитирай
37. july26 - :)
16.03.2009 20:55
То няма как да се разбере нещо,дето липсва! Тоест, смисъл няма според мен,важното е да сме в играта!
От друга страна се видя, че боклука обича да бъде забелязван! И да му се обръща внимание! И да си мисли ,че благодарение на него нещо се случва и че без него светът не би бил същият!
Първото заглавие на този пост беше " Да пишеш на инат!" Е, донякъде се получи така, в този смисъл все някаква полза от боклука има, държи те нащрек донякъде!:)))
А човекът и със и без адвокат се оправя, вервай ми! За теб не съм сигурен, но пък и както стана дума, не ме интересуваш!
Бенра, Кроталка,Слънчо..благодаря за принципната Ви позиция! Макар че най-мразя войни като тези...
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987024
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол