Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2007 10:03 - Малко емпиричен опит
Автор: july26 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1993 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
....Това  е опит да споделя с Вас един сравнително прост мой начин за свеждане килограмите ми към желаната от мен стойност......
       Преди до след новогодишните празници човек и добре да живее,или най-вече заради това,понатрупва някое и друго килце.Разбира се, всеки прави каквото може по въпроса.А аз се справих доста добре този път.
       Следващото нещо,което  всеки нормален човек започва да прави в зависимост от възможностите си,е как да стопи натрупаното възможно най-бързо.
     Ще Ви кажа моята рецепта,по-скоро моят начин,без повече оригиналности.
     Ами спрях тотално хляба,дори и този,дето се води черен или диетичен.Спрях тотално и всичко сладко,без мед(1-2 лъжици сутрин,не в топлия чай).Опитах и успях да се храня разделно и  едновременно с това нагъвам здраво плодове,главно ябълки( сладки или леко кисели,предимно червени) и когато имам ананас(не на компот,а на плод!).Морковите са резервния вариант,при липса на друго,както и всякакви портокали и мандарини,круши.
    И така вече трета седмица...Като имате предвид,че съм мъж и по принцип трудно издържам всякакви диети,направо се учудих,че не извилнявам от глад до момента и дори стомахът ми няма нищо против,което се проявява в пълната липса на протест от негова страна срещу това неестествено за него положение.И освен това не ми прави номера от рода да ми пуска разни стомашни сокове,които да ме дразнят и предизвикват да ги затрупам с храна.
    С други думи, почти на майтап започна всичко,защото не си вярвах,че мога да живея без хляб и шоколад.Не че съм пристрастен чак толкова,ама все пак. Най-вероятно съм свалил между 5-8 кг до сега.Не знам колко точно ,и не ме интересува, не се меря на кантар.Но е факт,че вече нося свободно едни дрехи,дето и когато ги купих повече ми харесваха,отколкото ми ставаха.
     Ами това е ,сега следва да внимавам да не ми се прияде зверски и да наваксам.Засега всичко е наред,но знае ли човек..Смятам да го давам хард още 2-4 седмици,ако не ми е проблем,може и повече.После по-кротко вече.Ще видим!
     Ще се радвам,ако на някой написаното дотук му помогне,ако реши да опита,както(засега!!) се получава с мен.
     Успех!
       
       


Тагове:   опит,   малко,


Гласувай:
0



1. aloha - еехее
24.01.2007 10:26
ти си голям рекордьор..аз незнам дали ще издържа...бих наблегнала повече на движението....
цитирай
2. pi6lemee - heheheheh
24.01.2007 11:57
евала батка:)))))
аз никога не ми се е налагало да бъда на диета...но искрено ти се възхищавам...и най-ве4е в пред вид това 4е си мъж!:)))))))
давай все така...щом се 4увстваш добре-super;)
цитирай
3. dosheva - :):):)
24.01.2007 14:08
плодове, движение, и чиста пържола!
и много много вода!
цитирай
4. анонимен - много хубаво и
24.01.2007 16:14
дано да си имаш жена, че кой знае колко афродизиатично ти действа този режим
цитирай
5. jiovanio - Още един компонент и ябълкова диета
25.01.2007 08:52
Компонента го знам от беседите на Учителя Петър Дънов. Той е преварена вода сутрин на гладно а после и по всяко време на деня когато ти кефне.
Диетата е от един американски лекар:
Три дни се ядат САМО ябълки (на корем), на четвъртата сутрин се изпива една супена лъжица зехтин и пак обратно в нормален режим на хранене.
Както всяка диета цикълът свързан с намаляване на луната е желателен. Стопява се по-бързо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987637
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол