Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2013 18:37 - Добре, че са колите 3
Автор: july26 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3965 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.07.2013 18:38





            .............Продължение.....
 


                    - Та такива неща казвам ти...- човекът се поизпъна и огледа и той насам натам, ширна поглед и към площадчето, едни жени и деца с тях се прибираха от работа нещо явно, щото мотики и вили бяха нарамили.- Секви хора и секви истории тук у наше село, ако почна да ти ги разказвам- поне тава с кебапчета трябва да изядеш докато ме слушаш. Ама не ти е работа, мен ще слушаш...ей сега ще дойдат, пет минути и са готови, бързо стават, и аз поогладнях да ти кажа.
                       Загледах се и аз пак, използвайки паузата, насам натам. Няма по хубаво нещо от лято на село, едно спокойно и все едно времето е спряло, ама то не е спряло, върви си, ама някак...другояче върви, бавно и хем тежко хем ти е леко едно такова. Може и по риза да си останеш, може и да я свалиш, нито ще ти стане по топло нито по студено. И тревата една гъста и здрава, изкласила и висока поне до кръста, газиш я и едно ти е меко на краката...абе, няма друга такава убавиня, казвам ти...Не че пролет или есен не е хубаво, ама...лятото си е лято...
..........-Ехо...ехо....тука ли си вече..мм...аа, събуди се вече...- едни очи виждам в полумрака, а аз изведнъж в леглото се оказвам.- Тука си, да...у дома си си...то не бяха кебапчета и поляни, то не беше...къде беше всъщност, мм?- очите ми се усмихват, смеят ми се по точно, ама не съвсем, тихо и съзаклятнически.- Пак ли там, на село? Мм..? Там ли..?
          - Кхммм...мхм...там..- устата ми е попресъхнала, зажъдняла за кладенчова, студена по лятно, вода. А главата ми май още не е съвсем тук....- Там, да....
            -Ами вземи и отиди де, кво толкова, ей го къде е, качваш колата и...колко време го сънуваш това село...и тия кебапчета...хахахаа...добре де, не те занасям, ама като те чувам че поръчваш и и на мен ми се прияждат. Добре ли си, мм?
             - Мхм, добре съм...тук съм вече....,уфффф....много ми е хубаво там, да знаеш....
              - Знам аз, знам...чак ми мирише и на мен, на кебапчета и поляни с крави дето пасат...ще взема и аз да дойда с теб, като тръгнеш, добре че са колите, за нула време сме там,то кво ли и правим тука в тоя град и тия панели...софиянци уж...голямото добрутро, няма що....
          - Мхм, софиянци....направо Господ за шлифера сме хванали и го дърпаме...няма що...
               - Мхм...айде да заспиваме, че утре не е събота и...хайде, лека нощ...
                  - Лека и на теб......



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987057
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол