Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2010 18:44 - Заради него е...
Автор: july26 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2165 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


                          Масата беше поставена току до брега и застлана с весело раирана покривка, в синьо и бяло. В светлосиньо и памучно бяло по-скоро и затова стоеше много приятно,сливайки се с морето и пясъка наоколо. Върху й имаше две чашки кафе и чаши с вода, за всеки един от двамата и един голям съд между тях, очевидно имаше захар вътре в него. Имаше и малка вазичка с една роза вътре, не много дълга иначе вазичката просто щеше да падне. А и духаше вятър, опасността беше реална вазичката да се катурне и ...
           - И защо сме тук, знаем ли? Знае ли някой изобщо?- дойде откъм жената вляво. Леката ефирна блузка се рееше на вълни по тялото й, беше широка и свободна и също в синьо. Както и шалът, съвсем ефирно обгърнал врата и раменете й.
          -Аз мисля, че знам...-малко колебливо изрече мъжът вдясно, гледайки някъде встрани от нея и очите й , търсещи неговите.- Важното е ти да знаеш, аз съм наясно...
           -Може ли изобщо нещо да е ясно...вярно...на теб винаги всичко ти е ясно. И преди , и сега...винаги. Защо не ми обясниш тогава, мм?- жената го погледна още по-настойчиво, не тревожно и не молеща. Но явно държеше на отговор. Или поне това показваше.
           - И да обясня, ти няма да искаш да разбереш...Ако беше поискала, нямаше сега да седим тук и да ми задаваш  въпроси... Ако само беше поискала...Не само това, и за всичко останало...
           - Ох, не знам...наистина не знам...Добре де защо сме тук, кажи ми де, защо...?Ти...дето всичко знаеш...мм? Хайде де...!- жената се наведе по-напред и гледаше мъжа право в очите, почти дръзко и предизвикваща го.
           -Моля те, не и тук...стига вече...моля те, да не започваме пак...стига. И на мен ми омръзна, да не мислиш...Хайде да говорим друг път за това...когато си готова...сега не си и аз не мога да го променя, нали? Съгласна ли си..?
           -Да, да...май така е най-добре, не съм готова, прав си...И тоя вятър, няма ли да спре поне тоя вятър? Май всичко е от вятъра, а? И всичко е на вятъра..? А?
           -Май и ти си права, мила...от вятъра е сигурно, не спира и за миг...
            -Заради него е, нали?- попита с почти копнеж в гласа жената.- Кажи ми де..!
             -Заради него , скъпа, заради кой друг. Заради вятъра е ,той е в основата...И той е виновен, разбира се...Сметката, моля...
            
            
        




Тагове:   Него,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sevdabg - Е...
12.07.2010 21:22
Най трудно е да промеиш себе си..:)

Този вятър уаууу :)))
цитирай
2. july26 - Дааа....трудничко си е...
13.07.2010 11:04
А пък вятъра духа ли духа....:)
цитирай
3. despinida - Понякога и дъжд вали...
13.07.2010 13:08
и той е създател на проблеми...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987047
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол