Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2007 12:49 - Да (из)летиш с България Еър
Автор: july26 Категория: Забавление   
Прочетен: 4431 Коментари: 14 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Та ако Ви кажат,че няма как да се спасиш от жегата тия дни,аз ще Ви кажа-има как!Даже не само ще се спасиш,ами  пуловер и чадър не е сигурно дали ще ти свършат работа...
       Билетите за Лондон отдавна са резервирани,както и хотела,летим от различни посоки със сборен пункт Хийтроу.Електронен билет на България Еър,за всеки случай поглеждам за промени някакви в полета,видимо не забелязвам такива и към 20.30 се озовавам на Летище София,цели 45 минути по-рано,което за мен си е постижение.
  Когато влизам вътре обаче,то е толкова празно,колкото главата ми след дълъг летен купон,объркан с много коктейли!Ама празно ,ти казвам,и се чудя,това някаква нова форма на самообслужване ли е ,какво ли.Стигам до дъното на Заминаващи и там една групичка от 4-5 човека,леко неестествено ухилена и позачервена ми се подсмихва също така леко неестествено.Аз съм човек,способен да се справя с изненади всякакви,ама тая не я разбирам и леко нервнича,щото съм тук,за да изилитам,а не да анализирам нови форми на взаимоотношенията между клиенти и обслужващите ги.
Опитвам да игнорирам групичката,оглеждам се за моя самолет..по таблата нищо също така,наоколо и разните чекисти и други хора,мотаещи се в такива случаи липсват..
Най-ухиленият изразява готовност да ми влезе в положението,обяснява ми,че явно и аз като тях,ама сега ще дойде жената от Хемус Еър и ще се оправим.Аз казвам ,да ,добре,макар да не разбирам защо трябва да се оправям с нещо,от което няма нужда.Все пак,друга перспектива няма,и аз решавам също като единствените хора наоколо,че май е по-добре наистина въпроосната жена да обясни положението.
След около минута се задава едно униформено създание на около 35г.,ходещо като на разходка из парка,в смисъл без изобщо да си дава зор и да бърза да ни качи на самолета.Опитвам се да я забързам,тя обаче надделява,не съм й първият със сигурност,със аргумента,че няма закъде да бързам,защото всъщност самолета е излетял вече.
Аз първо го приемам като опит за черен хумор,но като навързвам фактите-празната зала,групичката,аз и съществото,полека осъзнавам реалността на ситуацията.
Жената ме уведомява с усмивка,че има и друг самолет утре рано сутринта,така,че след малка глоба и леко доплащане,ще ми се уреди въпроса и ще пътувам.
   Малката глоба и лекото доплащане съставляват в крайна сметка около 100 евра,аз ща-не ща ги преглъщам и в крайна сметка ставам щастлив собственик на нов билет за въпросното направление.
Отвътре обаче ме гложди мисълта,че не може да съм объркал разписанието,не ми е за първи път и на мен,освен това и моите хора го бяха гледали,така че как по дяволите аз съм прочел едно ,а то се оказва друго..!!
Та моля я аз въпросната служителка да влезне в интернет в сайта на България Еър и заедно да  погледнем какво пише там.Отказва ми няколко пъти,но след като ме чарджва със около стоте евра и ми издава билета,тоест ,вече няма накъде да мърдам,все пак скланя.Та влизаме в сайта,гледаме съвсем конкретно,там е обявен час на излитане 21.30 и аз леко почвам да я гледам с погледа на ощетен клиент,който ще си търси правата и компенсациите.Не че това я трогва,все така кротко ми обръща внимание,че това е разписанието ,валидно до края на април,31.04.2007г.И не че има ново такова,но трябва да се чете внимателно,а аз явно не съм го направил и...проблема си е само мой...
Пък аз...си мислех,че като има ново разписание,някак нормално е да бъде написано например "Разписание,валидно до...."и "разписание,валидно от.....".Верно,направо глезотия си е от моя страна и капризничене нездравословно,но пък така си мисля,че нищо не пречи на една уважаваща не само себе си ,ами и клиентите си компания,да бъде възможно най-конкретна и актуална!!
Жената вече губи търпение с мен,навлек някакъв,дето едно разписание не знае как да прочете,ами и права някакви търси,всичко това скрито под служебна усмивка и тон,с който аз разговарям с катаджиите,когато се правят на интересни....
Аз пък губя интерес да се разправям петък вечер на летището с човек,който и да иска,няма как да направи нещо повече по въпроса,освен това и не иска,и поемам обратно към паркинга,повтаряйки си наум новият час на излитане,практически след няколко часа


Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monologa - не само самолетите
27.06.2007 13:51
Аз така нощувах на една автогара в Германия с 5 пълни пътни чанти, очаквайки автобуса си с купен билет за връщане в България. Е, оказа, че сменили разписанието и автобусът тръгва за Родината по-рано....доста по-рано... Изпуснала съм го била...

След голям скандал, стигнала в България с още повече препятствия и допълнително закупен билет за автобус от друг град, до където пък пътувах с влак...а бе дълга и неприятна история... ми върнаха парите...

Но лошите моменти с пияни безпризорни по автогарите и гарите в Щутгард си остана за моя сметка!

Знам какво е.
цитирай
2. locke - А на електронния билет какво пише?
27.06.2007 13:51
Разписанието не е валиден справочник, важно е какъв час на излитане пише на електронния ти билет и какво пише на сайта на летището за излитащи... Другият път внимавай повече..
цитирай
3. анонимен - Доколкото разбирам
27.06.2007 14:05
"monologa" е преживял ужасни неща в Щутгард :-(
цитирай
4. анонимен - мдааам.....
27.06.2007 14:13
... точно заради такива трикове (още по времето на 'добрия стар балкан') съм се заклел че повече с БГ превозвач няма да летя.... не ми пука... а дори и цените им не са по-ниски...

едиственото нещо което е по-ниско в хемус или българия ер... е нивото на обслужване....

апропо.. тази тактика я прилагам вече над 10 години (а пътувам доста... и то дълги полети от/до софия), само ведъж ми се наложи да летя с бг превозвач....и не защото не се борих против това, а просто нямаше друг начин да отида до букурещ на този ден....това беше миналата година, и потвърди мнението ми че българските авиолинии (държавни/частни няма значение) трябва да се избягват на всяка цена....

цитирай
5. thomas - Не че държа да ги защитавам...
27.06.2007 14:39
Не че държа да ги защитавам... И изобщо рядко можете да ме хванете как защитавам българско обслужване. :-) Но почти не мога да намеря нещо, за което да не съм доволен от България еър, а съм летял доста пъти с тях. Вярно, напоследък много често избирам други, но то е или заради по-удобни дати и часове, или заради по-изгодни цени (което ме учудва, но е факт). Но когато съм летял с тях, не съм открил практически никаква разлика в обслужването. За сметка на това съм видял много ужасни капризи на клиенти, които се правят на велики и унижават персонала в самолета. Същите в Луфтханза биха били арестувани за такова поведение. Виждал съм ужасно обслужване и в Аэрофлот (нормално), виждал съм и още по-ужасно обслужване в ненадейно потъналата в сняг Прага, където клиентите на CSA трябваше да чакат на 12-13 часова опашка за преиздаване на билети, след което да си платят хотел за още една нощ и да летят на другия ден. Седял съм и 4 часа на седалката в австрийски самолет, който се готви да излети (на пистата) за 11-часов полет, докато чака да му донесат резервен компютърен чарк. Така че лошото обслужване днес не е български феномен.
цитирай
6. анонимен - za6to vaob6te se u4udva6?
27.06.2007 14:55
vse edno ne znae6 kakvi prekrasni profesionalisti rabotiat na sofiiskoto leti6te ta se u4udva6,estestveno,4e nqma da ti obarne vnimanie jenata,tia prosto iska da relaksira,a ne niakoi kato teb da ia disturb-va s problemite si.za sajalenievsi4ko e takova v bg
цитирай
7. thomas - Аууу, забравих и италианците...
27.06.2007 15:08
Преди малко разказах за моите премеждия с други авиокомпании, които неочаквано превишават тези с България еър. Сега се сетих, че забравих да спомена самите шампиони - Ал Италия. Ако изобщо им се лети, че то половината време стачкуват, с летенето и кацането проблеми няма. Но при една мъгла в Милано летяхме до Торино, което пък не ни прие, защото беше точно по време на зимната олимпиада, след което - до Генуа. И там настана една такава суббалканска лудница за качване в автобуси към Милано, че и на наша автогара в Кърджали няма да видите подобна! Унизително, ужасно и дълго преживяване, което не се забравя!
цитирай
8. july26 - Ми нямах електронен билет...
27.06.2007 18:40
...щото плащам с карта и имам резервация и вадя билета на летището.То нали това е и смисъла,три в едно-резервация,плащане и издаване на билет директно преди полет.Може би трябва да звъня на летището за информация?Е ,звънях,само дето никой не вдига,говоря за обявените телефони в официалния сайт на България Еър.
Иначе,...по обслужването проблеми ...по-скоро не,освен че стюардесата,която съобщаваше разни неща на английски,беше по-заспала и от мен,като говореше,друг въпрос е,че изнерви и колежките си,дето ръкомахаха с коланите и аварийните изходи ,щото те бяха по-бързи от нея и трябваше да я изчакват...
цитирай
9. thomas - @Jones
28.06.2007 08:02
А на кое си го виждал? Да не би на вратата на самолета да е било?! За нея мисля, че е нормално да не се изнася :-) И дали проблемът е в авиокомпания България еър или в пътниците, които най-често пътуват с нея? :-)
цитирай
10. thomas - Виж...
28.06.2007 16:28
Летя непрекъснато. Това със сандвичите го измислиха други: първо бяха Луфтханза, после Ал Италия. За инструкциите за безопасност - явно им е писнало да ги препечатват само защото си тръгват не само с бордното списание, на което пише "вашето лично копие". Не виждам чак толова голяма беда в това, че са го написали. Все пак само като е написано, могат да направят забележка на някой, който си тръгва с него.

Аз пък един път толкова исках да си взема за спомен едно меню от ресторант в Мюнхен, защото ми беше харесал дизайна му, (а иначе беше просто един грамаден сгънат черно-бял лист), че не се сдържах и със самосъзнание на крадец го изнесох сред някаква купчинка брошури, които си носех. После, чак като се прибрах в България и реших да се похваля на някого с придобивката (пък и с кръчмата, която вече ми беше любима), прочетох как горе вдясно пише "Please take this copy with you" :-)
цитирай
11. july26 - Бе Вие нещо се отплеснахте...
28.06.2007 22:18
....май за друго говорехме,поне аз...
Що се карате,даже и аз не знам за какво..
В момента никоя компания не е цвете,мен ако питате,традициите не са това,което бяха,унгарска компания лети от София до Рим,Вирджин от звукозаписна се превръща и във водеща авиокомпания...такива неща...
Аз казвам,че точно поради конкуренцията би трябвало да са възможно най-коректни към нас фиримите,и в предишни постинги призовавах на борба с фирми,които по един или друг начин,ама направо си те лъжат и ограбват.
В случая не е така,бих го нарекъл немарливост по-скоро,ама пак си е гадно,щото нищо не струва да обновиш едно разписание с новото.Което води до случки като моята,а би могло да се избегне без усилия никакви....
...А аз по-рано си "прибирах"приборите от ЧСА и си правех сервизчета от лъжички за кафе и вилици и ножове.За хобито,а и красиви бяха ,та затова....
цитирай
12. buboleche - :)))
29.06.2007 09:34
Клептоман! :))))
цитирай
13. july26 - Бръмммммм....
29.06.2007 10:06
...бръмбарка:)))))
цитирай
14. анонимен - ohhhh ....
16.07.2007 19:10
oh, ne znam i az ve4e kakvo da mislq. v kraq na meseca trqbva da hodq do Rim, taaa ne znam ve4e kum koq kompaniq da se orientiram. moje bi Alitalia.... 6te vidq. stiskaite palci za bezavariino kacane :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987020
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол