Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2008 01:11 - Мога...
Автор: july26 Категория: Други   
Прочетен: 1983 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 16.05.2008 00:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                                                                                                                                  
                    Мога...да говоря добре, интелигентно и свързано. Или отвлечено, ако се налага. Да убеждавам и да доказвам. Да излагам фактите по начин, по който ми е нужно. Да давам примери в защита на тезата и в зависимост от обстановката, събеседника, годишния сезон и въпреки влиянието на падащия курс на долара и покачващата се цена на нефта.
                    Мога... и да мълча изразително или безизразно, отегчено и с досада, да гледам встран и през това време и да се правя на безразличен. Да стискам устни и да се правя, че имам много да казвам, само че не искам и ще го направя само тогава, когато пожелая.
                    Мога...и да говоря със тяло, да мърдам ушите си даже, да движа ръцете си и раменете по начин, по който би ти харесал. Да изглеждам по-стегнат и секси, по-мъжествен и знам ли още какъв.
                   Мога и да мълча с тяло...
                   Мога ...да гледам с различни погледи. Със скрити или не в тях възхищение, гняв, радост, болка, любов, нежност, дори и тъга. С нетърпение, страст, надменност и гордост. С изненада, агресия, учудване, интерес...
                   Мога даже да мисля...за себе си, за теб, за света наоколо и как да го променя. За хората и навиците, мислите им. За коли и високи скорости. За кариера и бизнес. За градината в двора, за полето наоколо.
                   Мога и да направя добро питие, различно от предния път. Или да приготвя нещо вкусно, нискокалорично и просто за хапване. Да си напазарувам продуктите и да го донеса до дома.
                   Мога и...да си купя сам дрехи и обувки, да си избера парфюм или вратовръзка, да изглеждам добре, дори да ми е интересно да се занимавам със тялото си- фитнес или нещо такова...
                  Мога и да карам кола...бързо, много бързо и внимателно при това. Да стигна за четири часа до Варна и за не повече от 40 минути до Пловдив от София.
                  Мога ...да се концентрирам докрай и да издържам на  напрежение. Да чертая схеми в главата си и да карам хората около мен да ги реализират. Да правя планове и да ги довеждам докрай. Да преговарям и постигам целите си. Да виждам неща, които другите не могат, и да ги карам да ми служат. Нещата и хората.
                 Мога... да пуша пура и да плавам с яхта, да почернявам бързо и да не изгарям от слънцето. Да стоя навън при температура над 40 градуса в продължение на часове и да не ми стане лошо. И да вдигам температура от 41 градуса и да я смъкна след час-два и до ден да съм отново във форма.
                 Мога... да съм добър. И да обичам мога, и да бъда нежен. И верен даже. Да купувам подърък много преди да е нужно и да го подаря тогава, когато...Да гледам с очите на човека до мен или този пред мен и да опитвам да виждам това, което той вижда.
                 Мога...да се самозаблуждавам, да търпя и да позволявам да ме унижават, защото не ме разбират. Без да се насилвам да го правя. Да правя едни и същи грешки, да се оставя да ме подвеждат думи или жестове, биографии или добре репетирани реплики.
                Мога...да съм такъв, какъвто съм. И да си го позволявам даже. Да не бъда стиснат и да съм джентълмен. Да прощавам и да губя, пари или хора.
Да съм силен и отговорен, да вдъхновявам и да имам идеи.
                Всичко това е доказано, проверено, изпитано, сертифицирано даже.
                Мога да съм  просто себе си... но не винаги намирам смисъла в това.
                Мога хиляди неща, само че....


Тагове:   мога,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ей че самохвалец, сакън......
09.05.2008 07:24
епа напиши да прочетеме некви
интересни работи.... тук одил, там гледал,
кола карал, ама кво си правил по света
и по европата...
тука аз четем много убави работи пишат
хората, па ти се фалиш, фалиш...
шо стана с Мохамеда наш бре, майтапил се бил, ама на голо...........майтап............
цитирай
2. hristam - Аз не мога
09.05.2008 09:12
и половината от тези неща.
Но въпреки това си мисля, че мога.
И мисля си, важното е да си повярваш, нали?
Поздрави и усмихнат ден, почерняло момче! :)))
цитирай
3. buboleche - ...
09.05.2008 09:23
искаш с нея? :)
цитирай
4. slancho - :)))направи го:)))
09.05.2008 10:06
:)))направи го:)))
цитирай
5. july26 - Бе аз си вярвам със сигурност,ако не друго...
09.05.2008 12:52
Добро продължение, реалистично...:)))
Харесвам Ина Григорова,сигурно си забелязала
:)
цитирай
6. roksolana - ...
09.05.2008 13:10
...само че...в един момент всичкото това можене няма никакво значение...сам ли ще си, с нея, без нея - все тая...ако душата ти не се чувства у дома си и на една вълна поне с още една човешка душа...а това няма нищо общо с моженето на всичките тези работи...
цитирай
7. sowhat - много искрен пост джу дори пре...
09.05.2008 14:16
много искрен пост джу
дори прекалено разголващ бих добавила само ))
цитирай
8. july26 - Рокси.... може така,нали?
09.05.2008 14:31
И аз това казвам,че не е най-важното или не е всичко.Ти това с душите си наясно достатъчно и със сигурност повече от мен.Но все пак донякъде има общо според мен.Само донякъде...
:)))
Ей...в това майско време ми се е доразголвало нещо,ама пусто Слънце никакво го няма тия дни.Даже и заваля междувременно тук,за да е по-пълно удоволствието.
:)))))
цитирай
9. acidufo - Hmmmm
21.05.2008 09:40
Като че ли те познавам отнякъде. Същността ти....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987603
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол