Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 08:22 - Времето е лукс
Автор: july26 Категория: Други   
Прочетен: 1335 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 01.02.2010 08:38




                 Може и да е ставало дума преди, не помня. И не е важно, тази сутрин го почувствах обаче. Не луксът  а времето. Не че не ми стига, но ми е нужно понякога да спре понякога да забърза. Играем си със времето, а всъщност то си играе с нас и винаги побеждава. Ще познаете по бръчиците първо около очите а после и на други места. По умората в краката или ръцете. По още много неща. Въпреки че не си признаваме или се заблуждаваме че всъщност победителите сме ние. И не искаме да видим че това което важи за другите важи и за нас. Май такава е играта и значи всичко е наред.
                 Не мога да си купя време обаче, не е въпрос на пари или поне само донякъде е. Мога да забавям или забравям замалко хода му, да му хвърлям прах в очите и то да ме оставя да вярвам че съм по-силен от него. Или че не ми пука от него. А после пак с лека усмивка спокойно и търпеливо си върши своето и  доказва кой е Господаря. Не мога  а  и не искам да продавам от времето си на другите, дори и да ги обичам. Всяко нещо с времето си, всеки с времето си, на кой колкото му е писано. Мога само да правя така, че да ми е най-пълноценно изживяно времето, моето време, да имам приоритети и да ги постигам възможно най-бързо. И  понякога да си мисля че победителят в тази вечна надпревара съм Аз. Съзнавам обаче, че това е възможно само понякога, но и така е малка победа щом  си наясно че не си вечен и неповторим. Това не е песимизъм, може би е просто мъдрост да осъзнаеш мястото си в този живот. А как ще е в другият, никой не знае, аз също...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - започваш седмицата
01.02.2010 09:56
философски настроен...
Времето е дефицитно
цитирай
2. july26 - Случва се, понякога я завършвам така, понякога
01.02.2010 10:32
я започвам...както дойде...
Хубава седмица на теб!
:)
цитирай
3. july26 - Марчела, не веднъж е ставало въпрос, че " животът е такъв,
03.02.2010 18:53
какъвто си го направиш"...виж мотото по-горе.
Наистина ,не всичко зависи от нас, но поне това което все пак зависи...правим ли го?...
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987705
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол