Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2011 11:47 - За българите
Автор: july26 Категория: Политика   
Прочетен: 940 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


                          Направо съм убеден вече,че това хората които се наричаме с или без гордост Българи, не бъргъри все още, сме дъблоко в дущите си доволни ако правим нещо за някой друг,може и от Сомалия да е ,но не и за брата/сънародника си българин. То направо е едно почти сексуално удоволствие да не говорим на езика си дори срещу нас да има македонец или сърбин. За американец или англичанин-да не говорим. Разтапяме се просто да упражним знанията си, езикови или каквито и да било други, в полза на всяка една чужда фирма, дори и албанска да е. Да слушаме лектори по семинари...защо не от Норвегия например? Да се учим на позитивно мислене от...кой ли не,  щото ние самите не си вярваме че и сами можем да си го практикуваме!? Да ядем домати от Саудитска Арабия???? Сиренето все още си го харесваме, вероятно не за дълго още.. Филмите са единствено американски, такива с непреходни стойности вътре в тях нй-вече, смислени, дълбоки и зареждащи те с....простотия, нагласа да консумираш безспир....знаете ли какво става с котарака ми, като преяде, а той ако не го спреш да му даваш, преяжда неминуемо. Ами- яде, яде и после повръща всичко някъде. Е, ние не спираме да преяждаме със всякаква чуждоземна" храна", пълним стомаси и мозъци най-вече...не преминахме ли предела вече и не е ли време да повърнем или просто да се спрем, кото все пак е тъпо да приличаме на котките си? Май още не е време, ние обичаме да преминем през всички кръгове на ада за да погледнем към следващия такъв,маскиран умело вече като поредния предлаган ни рай.
              Не харесваме себе си,факт.Как тогава другите да ни харесват? За какво по-скоро- че сме комплексари и ниско грамотни, работливи и усмихнати? Че се радваме на живота  и не  мрънкаме постоянно? Че сме умни,сплотени, държим един на друг,поддържаме се?
             Толкова сме лесни за манипулация ,че направо ме е яд понякога като си помисля как изглеждаме в очите на всички ония които използват наивността ни и ни яхват здраво, финансово и интелектуално. Какво от това,че аз или още някой като единици устояваме на затъпяването от всякакъв вид? Ако до и зад мен няма други а сме единици...нито на нас ни е добре, нито останалите вдяват за какво става дума. А и става безсмислено  и да обясняваш, щото човек чува това което иска да чуе..е, нашего брата иска да чува най-вече чалга ритми и да следи промоцииите на прах за пране и дамски превръзки предимствено.
             Върви,народе възродени...по-рано имаше яснота някаква накъде точно, днес и това е нещо имагинерно и неясно. А ако не си наясно накъде си тръгнал може ли да си наясно къде ще стигнеш всъщност?...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slancho - на мен първо една др песен ми звучи ...
27.05.2011 12:26
на мен първо една др песен ми звучи подходящо -
"...стани,стани юнак балкански от сън дълбок се събуди..."

не че имам надежда /разделих се с илюзиите:))/

а "върви народе възродени"-има още вода да тече до тогава
цитирай
2. ddiaries - 50-50
28.05.2011 09:59
На 50% съм съгласна, на 50 % не съм.
Вярно е,ч е трябва да се обичаме и да ценим Нашето си, ноо..има добри практики, които определено може да попием...защото 500 години турско 45 години комунистическо и 15 години мутренско робство...оставят своите паразитни следи навсякъде.
цитирай
3. july26 - Да стане,ама....събуждането май ще е със махмурлук придружено....
28.05.2011 11:37
и кво от това?
цитирай
4. july26 - След 500+45+15 ако не успяваме
28.05.2011 11:39
да създадем каквато и да било добра практика...мм?

Аз предпочитам да си се ценя и да отстоявам себе си пред другото.Иначе докато попиваме само...виждат се резултатите...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: july26
Категория: Бизнес
Прочетен: 987973
Постинги: 326
Коментари: 2482
Гласове: 7565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол